1. Rozmowa o oczekiwaniach, podczas której dokładnie poznajemy potrzeby i oczekiwania Klienta,
2. Wstępny audyt konfiguracji i bezpieczeństwa – nasi eksperci przeprowadzają podstawowy (wewnętrzny) audyt podczas którego identyfikują działania do wykonania,
3. Aktualizacja polityki bezpieczeństwa w oparciu o wyniki audytu. Podczas tego kroku proponujemy zmiany niezbędne dla prawidłowej, bezpiecznej pracy serwerów,
4. Przygotowanie planu zadań – spośród szerokiego zakresu naszych usług wybieramy pakiet najlepiej odpowiadający potrzebom Klienta,
5. Przekazanie dostępu do infrastruktury naszym specjalistom. Od tego momentu jesteśmy do dyspozycji klienta całodobowo, siedem dni w tygodniu, przez cały rok.
ITCenter powstała z połączenia pasji informatycznej z umiejętnością rozpoznania potrzeb przedsiębiorstw. Profesjonalnie rozwiązaniami IT zajęliśmy się 23 lat temu, tj. w 1997 roku. Specjalizujemy się w obsłudze informatycznej dla firm z każdej branży i o różnej liczbie użytkowników i skomplikowaniu systemu komputerowego. Zapewniamy wszystkie narzędzia informatyczne i telekomunikacyjne jakich może potrzebować Twoja firma.
Działamy skutecznie i operatywnie. Pracujemy w doświadczonym, bogatym w szerokie kompetencje i przekrojowe umiejętności zespole. Umiemy rozwiązywać złożone problemy związane z informatyzacją oraz utrzymaniem w ruchu systemów informatycznych. Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu….
Zapraszamy do współpracy.