Dlaczego powstało HelpMe?

Usługi IT i wsparcie informatyczne w obecnych czasach jest niezbędnym elementem pracy w każdej branży niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa. Wszędzie tam, gdzie mamy styczność ze sprzętem komputerowym i systemami informatycznymi, pojawia się potrzeba doboru, wdrażania, konfiguracji i integracji poszczególnych narzędzi i rozwiązań. Średnie i duże organizacje rozwijają niezbędne kompetencje informatyczne wewnątrz swoich struktur. Jest to element niezbędny umożliwiający szybki rozmówi i możliwość dostosowania do potrzeb dynamicznych rynków. W innej sytuacji znajdują się mniejsze organizacje. Tutaj nie ma miejsca na tak wąską specjalizację kompetencji członków zespołu. Z drugiej strony małe i mikrofirmy mogą i powinny korzystać z dostępnych na rynku rozwiązań informatycznych wspierających ich prace i podnoszących efektywność ich działań. Ze względu na poszanowanie budżetu, mniejsze organizacje będą częściej korzystały z systemów „pudełkowych” a więc standardowych i gotowych rozwiązań informatycznych. Odpowiedni dobór narzędzi i efektywne ich wdrożenie będzie kluczowe w powodzeniu takiego biznesu. Te najmniejsze organizacje były często skazane na samodzielne poszukiwania dostępnych rozwiązań, które nierzadko były nieefektywnie wdrażane. Utrzymanie takiego przedsiębiorstwa w nieprzerwanym ruchu uzależnione jest często od wiedzy i uporu właścicieli. Dlaczego zatem nie sięgnąć po wiedze ekspertów na zasadach outsouricngu? Największą barierą były zawsze budżety i fakt iż niewiele profesjonalnych firm świadczących obsługę informatyczną koncentruje się na Small Biznesie.

HelpMe jest odpowiedzią na takie właśnie potrzeby. Bogata oferta zróżnicowanych, gotowych pakietów usług abonamentowych, możliwość świadczenia wszystkich usług w formie zdalnej oraz możliwość nawiązania umowy na krótki okres to gwarancja dopasowania oferty do mniejszych organizacji.

 

Czy to jest faktycznie aż tak ważne?

W dzisiejszych czasach nawet pakiet bazowych aplikacji biurowych (np. Microsoft Office 365) może być mocno sprofilowany i efekcie dość komplikowany. Popularne systemy dziedzinowe (np. POS) czy rodziny systemów klasy ERP (np. Comarch czy Wapro) również wymagają adaptacji i konfiguracji i w efekcie potrafią urosnąć do rangi problemu nie do przejścia dla laika informatycznego. Wsparcie eksperta na etapie doradzenia, wdrożenia i późniejszego utrzymania w ruchu odpowiedniego rozwiązania informatycznego jest bardzo ważne i szybko się zwraca.

Kluczem do sukcesu jest aktualna wiedza. Świat IT jest bardzo dynamiczny a co za tym idzie, tylko pełne poświęcenie się danej dziedzinie IT daje poziom wiedzy, który pozwoli mieć pewność, że korzystamy z najlepszych możliwych systemów i praktyk i w efekcie pracujemy maksymalnie wydajnie. To właśnie gwarantuje współpraca ze specjalistami ITCenter (http://itcenter.pl), którzy stoją za platformą HelpMe. Nasi eksperci nie tylko pomogą Ci stworzyć czy optymalnie rozbudować architekturę Twojego systemu informatycznego ale również szybko przeanalizują każdy problem i znajdą najlepsze jego rozwiązanie.

Często jest tak, że pozornie prosta czynność, związana np. z instalacją jakiegoś oprogramowania czy sprzętu zajmuje nam długie godziny. Czas ten powinniśmy poświęcić na inne czynności, te w których jesteśmy dobrzy, te które pozwolą rozwinąć biznes. Doświadczony informatyk poradzi sobie z naszym problemem dużo szybciej ale i często z lepszym skutkiem.

 

Jak to działa?

Zaobserwowanie potrzeb takich właśnie klientów doprowadziło do powstania HelpMe, gdzie w formie zdalnej jesteśmy w stanie wesprzeć informatycznie każdy podmiot w szerokim zakresie problemów związanych z oprogramowaniem, instalacją, aktualizacjami i integracją. Usługi mogą obejmować audyt czy naprawę Twojej infrastruktury informatycznej, sprawności komputerów, bezpieczeństwa łączy internetowych, sprzętu a wszystko to możliwe jest do zrealizowane zdalnie. Dzięki szerokiej gamie pakietów HelpMe nie będziesz generował nadmiernych kosztów obsługi IT. Wybierz to co jest Ci potrzebne w danym okresie czasu.

Posiadając zespół specjalistów o szerokim zakresie umiejętności, zbudowany na przestrzeni ponad 20 lat pracy w branży IT zapewne jesteśmy w stanie obsłużyć również Twoje potrzeby. W ofercie posiadamy szeroki zakres usług, które uwzględniają takie aspekty jak: złożoność danego systemu IT, potrzebnej ilości czasu na wsparcie systemu przez specjalistę z danej dziedziny IT.

Szczególną uwagę warto zwrócić na usługę dedykowaną podmiotom, które zobowiązane są realizować zdania sprawozdawcze narzucone przez administrację państwową. Raporty takie coraz częściej odbywają się w sposób automatyczny (Program Płatnik, E-deklaracje, JPK i inne).

Jak zacząć współpracę z HelpMe?

Jest to wyjątkowo proste. Na stronie www.b2b.helpme.pl umieściliśmy po 3 pakiety głównych usług dla Mikrofirm i dla małych firm. Pakiety Obsługi informatycznej można dodatkowo łączyć z usługami hostingu internetowego czy opieki nad serwerami. https://b2b.helpme.pl/#idd1

Serwis zorganizowany jest w formie sklepu internetowego. Po wyborze odpowiedniego pakietu należy dokonać zakupu vauchera. Po dokonaniu zakupu użytkownik otrzymuje unikalny kod, który umożliwi aktywowanie usługi na najbliższe 3 miesiące. Pobrana opłata obejmuje pierwszy miesiąc współpracy. Zaufało nam i skorzystało z naszej oferty już wiele większych podmiotów, o czym możesz poczytać więcej tutaj: http://itcenter.pl

 

© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter